Dolování z ledu II

Teploty přesahují 35°C a ještě dlouho budou. Dodatečné chlazení nutné a děti ho milují. Vyrobila jsem jim nový blok ledu a chci se s vámi podělit o jejich zážitek z dolování – tentokrát především obrázky pro vaši inspiraci.

Při tvorbě ledu jsem si notně zaledovala i mrazák, neustálé otvírání a dolévání vody do mísy mu nedělá dobře. Budu mít dodatečnou práci s odmražením. (Už přemýšlím, jak použiju odpadávající kusy ledu při dalším ledovém dolování).

Dolování z ledu pro děti - Budilka tvoří

Chvíle napětí při vyklápění ledového bloku – nechtělo se mu z mísy ven…

Dolování z ledu pro děti - Budilka tvoří

… a překvapení s nadšením po vyklopení (ano, jedny nožky nadskakují samým nadšením).

Dolování z ledu pro děti - Budilka tvoří

Ledový koláč je barvený prstovými barvičkami. Stačí troška. Potravinářské barvy nepoužívám, protože mi po nich zůstávají barevné ruce a nejde to moc dolů.

Podrobný návod na vytvoření ledového bloku najdete v mém prvním příspěvku na toto téma – podívejte se zde.

Co s blokem podnikneme?

Rozbijeme ho?

Dolování z ledu pro děti - Budilka tvoří

Rozpustíme ho vodou?

Dolování z ledu pro děti - Budilka tvoří

Rozmetáme kartáčem?

Dolování z ledu pro děti - Budilka tvoří

Hlavně ale musíme vyšťourat rybičky, které jsou tam tentokrát schované… Dolování z ledu bylo napínavé, protože rybičky díky barvenému ledu nešly vidět.

Dolování z ledu pro děti - Budilka tvoří

Při jedné pořádné ráně kladivem se povedlo blok hezky rozlomit…

Dolování z ledu pro děti - Budilka tvoří

 

3 Comments

  1. Dekuju za inspiraci, zabaveni deti a siti (hlavne na ne) je momentalne to, oc tu bezi:) Diky!

  2. Vy jste neuvěřitelná! Nemůžu se nabažit. Zahrada, zábava s dětmi i to bezvadné šití. Vše se mne dotýká, také se ráda věnuji těmto aktivitám, ale z Vás cítím úžasnou lehkost, s jakou tyto věci zvládáte. Smekám. A fandím. A obdivuji. Díky za inspiraci.

  3. To je krásný, barvy to zvedly o úroveň výš.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *